Gigitan Cinta

.
.

Kesian dak hadif kena gigit ngan budak umo setahun lebih. Gegirl - mmg hyper budaknye. High pitch punya suara... Sabo je la.. I know my son. Hadif jenis tak reti nak lawan balik. Klu kena gigit die akan merajuk pegi jauh2 sajok. Klu sakit bebetui baru die nangis... Ini pon aku yang tanya kenapa ada bekas gigit. Die cakap adik yg buat. Hadif bukan suka mengadu so kite kena alert lah ape² yg jadik.... Kadang² bile jadi gini rasa nk ajar anak suh lawan balik pon ada. Tapi tak baik la kan? Huhuhu...Cian anak ibu...


Published with Blogger-droid v2.0.6

7 comments:

eima said...

jgn ajar de lawan balik ... sbb nanti hadif ngan budak tu sama je .... notti notti girl/boy....

cam fahim dulu aku suruh die blah ngan panggey cekgu klu kena geget ... pastu asek tanya cekgu hari ni kena geget ??esok tanya lagi ...so cekgu alert ckit klu ade budak pembuli

Love Gereen said...

good boy la hadif ni..dia tau die lelaki..mesti kuat punya org..kalau anak melawan balik pun susah juga.nnt dikata mak ayah xajar.tp sian lah anak kena buli plak.kalo dok mengalah jer..sian hadif..

Love Gereen said...

good boy la hadif ni..die tau die lelaki mesti kuat punya orang..anak pandai melawan balik pun susah jugak nnt dikata mak ayah xajar..tp sian anak kena buli kalo asik mengalah jer...sian hadif...

:: Mrs.Eady :: said...

alahaiiii sian nyer dia :(

Nad @ MamaZN said...

sejibik zakwan, tak reti lawan balik..huhu, ksian hadif..

|| NaFiRaa || said...

alahaii.. siannye~ tak boleh nak buat ape dah kan~ geram jek laaa..huhuhu

Bionic women said...

alahai tian dia....boleh tahan anak2 pompuan zaman sekarang..hahahhaa..
x takut tu ngan hero