Random Photos : Food of Life~

.
petang² gini perut laparrrr la pulak! padahal tengahari tadi dah makan nasi dengan ayam kampung.. pastu kat opis sambung makan pretzel auntie anne pulak.. nyumnyum...kalau dapat cicah roti dengan air kopi pun sedap jugak nih... tak pun makan megi asam laksa rendam ngan air panas... perghh.....

wokey... jom layan gambo² foods nih.. biasa la, asal kuar makan mesti nak snap gambo... dah lama dok dalam henpong aku nih.. ingat nak up, tapi tak up-up jugak... kali ni kena jugak tepek kat belog.. so dah boleh zasss ini gambar dari hp ku... semak jek gambo bebanyak.. hewhew... layannn....


 mee kari secret recipe.. nyumnyum....


 laksam sedap pasar tani Putrajaya




apekenama menu nih.. kat Pizza Hut.. tak sedap! hewhew


masakan kampung jugak yang menawan kalbu kan? slurrrpppp lap ayaq liuq


jom Nandos!


durian crepe~



couple menu kat Garden Alamanda.. entry makan kat sini tak sempat nak up lagi.. huhuhu...



gambar senget malas nak rotate.. megi goreng mamak pon sodap!


malas nak rotate jugak... lasagne secret recipe..

Laparrrrrrrrrrrnya!!!!!

.

5 comments:

mama tisya said...

lprrrr jugak tgk smua gmbr makanan

Nad @ MamaZN said...

Menu mkn utk 50 org' xde ke? Hihihi....

QasehnyaRania said...

lapar jugak ;D
semua menyelerekan tekak ;D

selamat petang

eima said...

garden cafe tu nampak cam mahal tp ok la harganye .... tgk kedai fuh romantik betui .. tak brani masuk .. bila masuk ...hmmmm ok la portion byk kenyang la

Shinnaz Ahmad Rasid said...

gamba masakan kampung paling cun and mabeles!!!!