Hadiah Besday ke 29!

.
.
yeay! akhirnya tertunai hajat di hati nak perfume baru di hari jadi.... ^____^

pilihan sendiri CK Sheer Beauty.. sedap bau dia.. lembut jer....


isteri dapat perfume baru, si suami pun nak jugak... ni beli couple set punya...


penat si suami bodek salesgirl tu, dapat la 3 miniatures dan satu bagpack CK... ok la tu...


dan dapat rm30 baucer Parkson... so, apa lagi??? habuan untuk si anak la pulak... puas hati, semua dapat! hewhew....


mesin cashier mainan yang aku beli haitu takde laci nak simpan syiling hadif kata.. so die pau jenis ni pulak... sabo je la anak! besaq esok tak jadi akauntan ibu tak tau la.. muahahaha....


Published with Blogger-droid v2.0.9

Taktau nak komen ape, LIKE pon boleh. TQ ♥

9 comments:

Nad @ MamaZN said...

ala, nape tak try lancome? sedapp woo bau die! :)

abes tu, tak gune la mesin cashier yg lagi satu tu...huhu
takmo tolak ka? kakakka! =p

MRS. K said...

Nad @ MamaZN ~ lancome takde promo setla sayang.. huhuhu

Nieyl said...

wow!best nyer dpt hadiah cmtuh....:)

SyaNa said...

untung la beli perfume set time2 kismes aritu
mmg byk promo

aku sambar perfume murah dr member aku kt spore
rege x masuk akal

Chekgu Azrine said...

Wow,.,sonok dapat perfume..berwangi2la lps ni..hehehe

bunga_rose said...

makin wangi k lepas ni dengan CK hihiih..

wah, dapat jugak hadif cash register ek.. hihihi

lieyalatif said...

wohooo CK in the house!!

sedapkan bau die...tak terlalu kuat n sedap....lieya penah try bau kat kaunter perfume ari tuh...

Nafira usof said...

alahaiii.. nape rasa berkenan ngan menan nih plak?? yang nih beli kt mana?? nilai jugak ke?

Cute Mum said...

samalah macam mesin kira dania..
suka sangat die main tau,,