Hari Gaji + Bonus = Wishlist

.
.
hoyeh... Alhamdulillah... haini orang gomen senyum sampai telinga... bonus dah masyukk... ^___^

dan sempena tahun baru 2013 nih, aku nak start jogging balik setelah hampir 6 tahun tinggalkan arena nih... fuhhh.... komfem semput!!! kalau boleh, tiap² petang pas balik keje nak pi jogging... *berangan itu penting... hewhew... 

dan untuk merealisasikan azam baru aku tuh, harus la reward diri sendiri dengan kasut jogging yang baru... ngehngeh... kasut lama aku entah mana campak! tak muat dah kot! tak pun dah berhabuk, bersawang, dah koyak kena makan ngan tikus.. muahahaha...

http://img.diytrade.com/cdimg/1376127/21159486/0/1304709728/Nike_Free_Run_women_s_running.jpg
gambar hanya hiasan semata.....

aku dah bagitau hasrat aku ni kat hubby... ofkos la die menyokong 100%... nak komplen aku dah gemuk la tu... bluerkkkk... aku cakap kat hubby nak beli kasut kat Bata tu jek. brand power jer... RM50 kot harga dia... skali hubby cakap beli la yang mahai sikit! kaki kena jaga katanya.... waahhhh.... senyum sambil kelip² mata mintak hubby belikan... tak dapat bayar penuh, topup sikit pon jadi la.. huhuhu...

so, kita tengok petang ni cane ek... balik keje nak terjah Alamanda cari kasut jogging ngan hubby tercinta... yeeeehaaaa!!... esok ku tayang! :-b


11 comments:

Asyifa Mustaffa said...

kasut sport sy dah bekepuk dlm rak tu...x tau per citer...huhuhu....

♥cikmOt♥ said...

jangan kasut tu nanti jadi belaan dalam lemari sudah...
best dapat jogging weii

Nafira usof said...

jeles!! dapat bonus!!! uwaaaaa...

sama ar.. kasut dah bersawang lam gobok!

Nad MamaZN said...

Hamboi! Semangat! Semangat! =)

::Misz sunsWeetz:: said...

nnt snap la pic kasut baruu tew =)

Cik Kamoo said...

selamat berjogging! jaga kesihatan sangat penting.

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

baguih, baguih..
kite punyelah semangat nk jogging aritu pn beli kasut gak,
penyudahnya jd rak dlm keter..
br sekali jogging .. muahahahah

Ya ALya said...

agak2 warna apa pilihan kasut kamu tu yer......heheheheh

Pn. Zana said...

cari kasut hok sedap sket sbb nak jogging kan..yg tapak lembut tu..sy dh x pakai since peknen ni. windu la nak jogging..hehe

Kniedaz said...

kasut cantik salah satu motivasi nak rajin jogging tu ^_^

::EIDA:: said...

Bersemangat lahh dapat kasut baru.. hehehhee