Ku Sangka Panas Hingga Ke Petang, Rupanya Hujan Di Tengah Hari....

.Hadif di opis ibu pagi tadi~

ke main kan tajuk? hewhew.... sambung lagi kisah hadif pegi skool hari ke-2... tadi kejutkan die pukul 7 pagi.. elok je die bangun.. mandi pun tak banyak songeh... bagi die pakai baju n tengok karton sementara aku siap pakai baju kerja... semangat je aku tengok die nak pegi skool.. dalam hati Alhamdulillah... smooth jer sebab balik sekolah semalam hadif cakap best pegi skool... aku ingat dah ok la kan?

gerak pegi opis dulu sebab aku nak punch card.. ingatkan nak singgah cafe opis bagi hadif makan dulu.. sekali cafe tutup daa... lepas punch, bukak pc semua, masa nak turun tunggu lift jumpa bff Lynn. so ajak die join skali sebab nak pegi makan kat mamak dulu...

masa kat mamak tu la hadif dah start buat hal... asyik ulang² tanak pegi skool-tanak pegi skool... alahai.... tadi elok jer.. :-(

sampai sekolah die dah start meraung... nak berdokong jerr.. nak tak nak terpaksa tinggalkan jugak hadif atas riba cikgu die.. huhuhuh... harap² ok la lepas tu...

oh. hadif punya wish list dari taon lepas die mintak tapi aku tak penah nak tunaikan lagi.. mana nak carik entah.. pening mak! ke korang tau mana nak dapat.. cer citer.....






































http://40.76.my/Malaysia/sharp-cash-register-xe-a102-rm370-mesin-cashier-mesin-kira-kira-1006-16-gamfe@4.jpg
mesin kira cashier versi mainan punya. ade ker???

*pitam


13 comments:

IbuHani said...

ade. try carik kat jusco..

♥cikmOt♥ said...

ada...ce cari kedai mainan...

Chekgu Azrine said...

Ada rasanya kwn jual kt fb..u try google pun blh..

Puteri Satu said...

kat nilai square kedai mainan ada.. kat giant ada... Aqilah dah beli 2 ketoi benda alah tu.. siap dengan scanner dia yang bunyi teet tu semua...ada duit syiling duit ringgit.. dengan trolly sekali seme ada... satu dah rosak.. satu lagi ada la kat umah ni... dah tak dilayannya da....

Nieyla Nadia said...

hamboi...nak main ngan wet la nie yea...ala...x sure lak tapi biase nyer kat kedai mainan yg besar2 pun ade...giant...

.::Lynn::. said...

ada la.. chow kit byk

isabelle frankly said...

adaa...cuma kena sedia duit je la.


amboi..cita2 nak jadi accountant ke?

mikamusz said...

Kita org pernah belikan untuk Darin kat TRU...

Unknown said...

nak pitam jugak tengok permintaan.. hehehehe

Min Aina Ila Aina said...

sama kes dengan anak saya la..balik-balik semalam cakap seronok sekolah. Pagi tadi dah buat drama air mata.

nad said...

Eh, bukan anje mama balqis ada jual ke?

eima said...

ade la..aku penah jumpa ... kat kedai mainan mesti ade .. aku tak ingat mana aku penah tgk dulu

bunga_rose said...

kening hadif tu.. mahal tu.. naik tinggi cam ziana gitew hihihi...

nak keje bank kot hadif ni weh, nak main mesin cashier haahha