Bernasi Arab di hari Jadi~

 .
.
petang semalam weolls sambut besday Mr. K kat Restoran Saba Cyberjaya.. tetiba tekak nih nak makan nasi arab pulak.. aku dok google ape ntah tetiba keluar gambo nasi arab. terus terliur. hahaha. bagitau hubby, die on jer... tu pon kelam kabut sebab malam tu nak outstesen ke kelantan pulak....
 
kami order hanith chicken. harga RM17.00


amik ayam half punye... habis weolls bedal. huhuhu...


side order amik omlet nih. set ni bersekali dengan roti kat bawah ni...


besau gabak rotinya... harga RM8.00


order air milo, limau suam n horlick, total semua makan termasuk tax RM40.60. kenyang mak noks...

kek tak payah sebab dah makan masa pre-celeb tu.. muahahaha....


p/s : cer teka ape hadiah aku bagi kat Mr. K sempena besday die ke-31. sapa betui aku kasi hadiah coklat whittakers... hahahahaha


Published with Blogger-droid v2.0.9

9 comments:

♥cikmOt♥ said...

ok takmo teka...sebab aku tak makan cekelat tu...kalu fm aku gigih nak teka...hehehe

mama tisya said...

amik half mkn b3 jimat....

bg jam tgn

Puteri Satu said...

Best tak nasi dia kay..? akak baru plan nak g...

MRS. K said...

♥cikmOt♥ ~ oii.. fm lagi? haitu kan dah dapat..

Puteri Satu ~ sedap kak! orang memang ramai makan kat situ

:: Mrs.Eady :: said...

handbeg!

:: Cik Viva :: said...

henfon Note II =)

Nana said...

kluang xde restoran arab arap maklum haha
nk mkn arab tgu blk kl huhu

Kniedaz said...

Akak aritu gi Langkawi boleh lupa beli FM..ceh...ntah apa2 ntah...bagi cik abang gadget ek?

eima said...

aku teka perfume lahhh .. ko kan suka perfume so ko pun nk bg laki ko sama naik wangi cam ko kan .. hahaha


mrs. eady mesti comey mr.k jinjing henbeg kan .....hahahha
ni besday mr.k la hahahhaha baca bg abis wei ...muahahhahah