Bertahan la lama sikit....

.
haini tengok ramai yang Up pasal BE nuffy... aku nak up jugak la.. :b

tinggal seketul BE dok on going.. yang lagi dua dah selamat credited...

mintak² yang seketui tu bertahan lama sikit lah.. hewhew... nak gak merasa satu BE bernilai ratusan ringgit.. HARHARHAR. itu mustahil! :b aku penah dapat BE paling tinggi RM85 jer..... ok la tu dop? :b



10 comments:

Nana said...

banyak amount tu
aku penah skali mrasa be lebis seratus
skali jla

Nafira usof said...

wahhhhh.. banyak tuh amount utk 1 BE.. saya paling tinggi pon belas2 hengget jer.. tapi syukur jugak sebab ade BE.. hehehe..

moga terus masyuk k~

eima said...

baru seminggu 2 dah byk tu wei hebat tu ... aku takpenah pun .. kesian kat aku ni ....paling byk pun belasan ringgit je

Nad MamaZN said...

Manyak untong wooo :)

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

Wah banyaknya....kt sikit je la ni dah x banyak cm dulu, update tenggelam timbul, hu hu...tahniah k

Chekgu Azrine said...

wahhj...xpnh lbh 50hengget...bestnya ..

bunga_rose said...

weiii byk tu weh.... aku tak penah.. paling byk pun cam manje laa.. belasan je..

Nieyl said...

wah~best nyer....

Sidratul Muntaha said...

semalma tinggal 2
arini tak thulah

Nieyl said...

wah!nie yg rambang mate nie...:)