Hasil Shopingan di Langkawi #Mac2013

 .
hasil borongan kali ni tak sebanyak masa pegi Langkawi bulan Februari haitu... kali ni beli berpada². mana rasa perlu jer.. coklat pun pilih yang hadif n hubby suka jer.. aku kureng skit bab² coklat nih... coklat whittackers tu pun beli sampai skang tak makan lagi.. hewhew...


 
 hadif suka daim & choclairs
hubby suka kinderbueno
kisses bagi kat adik
m&m opismate pesan
aku? makan ikan bilis je. HAHAHA


 sempat la jugak beli travel beg saiz kecik. harga RM50 jerk. beli pinggan 2 ketul. beli towel hadif bawak gi taska selai. sempat beli cadar selai. sedap betui kain dia. 100% cotton. sampai umah, malam tu terus pasang cadar baru. lena betui tido. hahaha.

5 comments:

Nad MamaZN said...

Pan english style tak cite pun, haha!

Eh, whittakers yg ada dlm esbok tu meh jual kt kite...

mama tisya said...

ler tk suka ke cekelat...kalo tkmo mkn whita=takers tu ..bole la wat adiah giveaway...hehehe..nad pan tu tk sebut sbb adiah utk giveaway tu..hehehe

Nieyl said...

wah~sempat lg...manyak nyer coklat...

Nana said...

coklat whittakers tu kecik ada ek
amrul beli besar gabak 3 peket plak tu
aku suh bli satu je tah bile nk abes ngan daim, hersheys

Ya ALya said...

meh cekelata whitakers tu ya nak beli...feveret tu...