Pelangi di Hari Gaji~



Selamat Pagi kengkawan ^________^

pagi ni senyum leborrrrrr banyakkkkkk skit sebab malam kang nak bertolak ke Jakarta.. ngeeee~
 

gambar pelangi ni snap pagi tadi masa kua dari umah nak anta hadif pi skool... excited hadif nampak pelangi... tak penah tengok katanya... ye la tu :b.

dan paling best hari ni gaji masuk! yeay! pagi² sampai opis selesaikan ape yang patut.. bil² semua kasi bayar. duit yuran hadif asingkan siap², takut terguna. kang balik dari Jakarta-Bandung nganga je la, puasa sebulan sebab duit dah abis. mihmihmih. 

doakan kami selamat pergi dan balik ya... hugs.


9 comments:

Cik Eka said...

semoga selamat pergi dan pulang ke jakarta yer..
hehehe

sonok kan gaji harini..
kami kat state gov dah gaji 23 haritu.
kami selalu gaji awai. tapi awai gaji,awai habis.. hahaha

Zee Suhaini said...

salam kak..
semoga selamat perjalanan nanti yer..
sedih sebab gaji lom masuk ni..huhu

Nana said...

siok nye gaji
aku dah 4 bulan xde haji haha

eima said...

selamat pi bercuti dear .... nk kirim boleh ??

mama leen said...

wow best... selamat bershopping.. jangan lupa cerita nanti ok..

Mooniqueen said...

Wahhh dah gaji? MQ insya allah esok kot..happy holiday ;)

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...

nmpak jugak pg tadi..dhia sangat2 excited..tp die bukan sebut pelangi tp PELANGIT..hehehe..

Nad MamaZN said...

Kite lg lama la dr nana bab bab xde gaji ni
Hahahaha

Nafira usof said...

selamat bercuti yer~
jangan lupa ole2 untuk kami di sini..
muehehehe..:P