Tak sanggup nak Guna!



haitu masa dok cuci mata kat Idaman Suri Langkawi, nampak set-set teko & cawan nih.. dah macam² patern pulak yang keluar.... jom tengok gambar...

set teko bertatahkan batu permata.... phewww...


close up sikit~


yang ni pulak siap ada lingkaran pearl lagi.. fuhhh....

kalau beli ni, alamat dok dalam almari je la - buat perhiasan. tak kua-kua dah.. huhuhu.. ye la, kalau guna pastu asik dok basuh kena air je kan? kalau batu permata n mutiara tu jatuh or hilang, tak menangis mak??? hahahaha...


6 comments:

Nad MamaZN said...

Kemain! Mmg jd bhn pameran la jwbnye hihi

Nafira usof said...

saya pon x sanggup nak pakai.. hahahaha

Mooniqueen said...

yang lingkaran pearl tu cantik.. nampak elegant n excluisve sgt....

eima said...

perrrghh aku pun tak nk guna cam ssh kan aku je nk menjaganye

Nieyl said...

yang first tu berkenan beno d ati nie ha...hihihi~klu beli mmg confirm x pakai...hahaha~

Kniedaz said...

Xbeli la jawabnya...almari pun xdak haha