Baju Pregnant



lunch time tadi pegi jusco equine. niat di hati nak carik skirt pregnant untuk pakai pegi keje. sekali non-ado yuolls. sblm ni ada carik kt jusco balakong, pon xde jugak. sedih betui. nampak gaya kena carik kat jusco midvalley jugak ler.. haitu ada beli sluar jeans maternity kt MV, tapi tak terfikir nak usha skirt kt situ. aduyaiii....

dua lai baju yg dirembat tadi. biru rm10. oren rm15. murah-murah sajok.

aku tgk balik maternity dress yang lama cam tak sampai hati nak pakai. kena la beli lain. huhuhu. jeans cap miki aku pon dah tak muat. tsk tsk. ye la dulu pegnen cutting anak dara, sekarang??? hurmmm... berat aku awal pregnant ni dah sama berat terakhir aku sblm beranakkan dak hadif. phhiuuhhh.... lap peluh. mau nanti cam tong drum. redho.



Published with Blogger-droid v2.0.10

5 comments:

Mon MonaLea said...

Dekat aeon ioi pun byk tgok bju utk org pregnen

eima said...

waaahhh nanti post gambo latest pakai uniform

Aisyah Husaini said...

santek sangat kiut miut suke lah

deelira@deeliraz said...

xpe k. lepas bersalin kasi bf anak.. kurus balik ;) insyaALLAH

p/s: berat aku ms mula2 ngandung rafeeq adalah berat semasa aku ngandungkan acad.. #samalahkita

Nafira usof said...

mesti comel pakai baju nih.. nanti tunjuk eh~ hehehehe