Balik ni Sila Check henpong Laki masing² :b



kite santai² je petang ni hokey. takmo stress². :b


so, yang mana satu ada dalam henpong hubby korang?? :b
mungkin boleh tambah satu lagi...

Nor = dominos

kuikuikui...


9 comments:

Nad MamaZN said...

Hahahaah!!!
Kawan kite ada sorg nama fb dia jamal pak tongkol
Kene check ni nnt
Kekekeke

bunga_rose said...

uiiiii pandai ek lelaki nak coverline bahye tu bahye

Nafira usof said...

hahahahaha..konfem balik karang cek satu2 no hp hubby.. hahahaha

Masni Syafie said...

hahahaha...ingatkan save number for delivery/product...rupa2nya nama 'product' wanita...hahaha
kena check nih...followw

Chekgu Azrine said...

Alamak!!!

Nana said...

Hahah dah dekat 2 bln xcek henpon laki tungu dia balik nnt mmg harus aku cek kekeke

eima said...

hahahah aku tak penah cek enpon laki aku ..die je cek ...

Miz H said...

sis nak share bleh..cover line terhebat..hihihi..

http://mummycheesetart.blogspot.com/

deelira@deeliraz said...

har har..