Hessa Nur Zahraa #75 days




Alhamdulillah.... cik hessa dah 2 bulan lebih pon. cuti bersalin tinggal lg 15 hari. waaaaaa.... skejabnye dah kena masok keje blik. sobsss.... skang ni gigih buat stok ebm tuk cik hessa. minum ng botol pon dah start ajar. biasa la klu dah sedap menetek tu mana die nk minum botol kan? tukar puting nuk baru die nk isap. itu pon kena jenuh paksa. adehhhh... 

10 comments:

Chekgu Azrine said...

Homei...homei

Rizziela said...

waktu nak naik kerja lah waktu paling malas sekali kan..rindu bb kat rumah

Nieyl said...

ala..tomeynyer...

syawalsimpsons said...

salam kenal, jemah datang bertandang...geram la tgk dak tecik ni

Ena said...

dah besar da.. baby kita tak bila nak kuar agaknya.. ngeeeee..

COmel mcm abangnya jugak..

deelira@deeliraz said...

full breastfeeding? tahniah.. caiyuk2.. harap heesa x buat perangai la.. ibu nak masuk kerja dah tu.. entah2 ibu yang meroyan hiks hiks

Nad MamaZN said...

Hessa comel!

Nafira usof said...

comelnyeeee dia!

Noor Izmaliza said...

DEMOK ADE IRAS HADIF JAMBU .. HIHI

semoga susu ko byk dan hessa dpt bf sampai umur 2 tahun ....

Nana said...

comellll adik geram