Bamboo Beach Restaurant, Langkawi



Ampunnnnnn... gambo setahun yang lepas baru nak up.. ngehngeh... ni masa aku duty kat LIMA 2013. aku bukan apa.. sebab tengok kat nuffnang ramai yang dok search pasal tempat makan best di Langkawi... aku memang ada buat entry pasal tu. ada 8 tempat makan dalam list aku. boleh tengok kat link kat bawah nih.


so, belek² gambo, rupanya ada satu lagi tempat makan yang belum aku review. nak review pon macam tak patut jer. dah lupa pon rasa dia sedap ke tidak. tapi komfem la sedap sebab ni antara tempat makan femes kat langkawi kot!


restoran ni terletak di Kampung Penarak. aku pon tak tau kat mana. dah orang bawak, kita ikut je la. huhuhu....


air tengah surut... tu restoran sebelah. restoran cina rasanya...


 ini ler kedainya...


 ni awal lagi... orang pon tak ramai lagi. aku ingat lagi masa LIMA dulu langkawi memang panas lit-lit habaq hang... maybe masa ni dalam kui 5 lebih kot.


 geng² kami ja dok konker kedai masa tu. 


antara yang dimakan dah telah selamat jadi darah daging :-






p/s : pendek kata, kalau mai langkawi singgah la kedai makan ni ya! :p



6 comments:

syawalsimpsons said...

alamak kak..tgk makanan ni terus lapaq

eima said...

aku pun tatau kedai ni wei ..area mana ni ek .. area penarak ??? biar betui .. tak prasan la wei .. nk kena balik cari ni

Rizziela said...

sangat menarik

:: CIKVIVA :: said...

memg terbaiklah makanan dia..klau sampai lgk bleh carik kedai ni.

Chekgu Azrine said...

Blm ada rezki lg nk jejak langkawi..sadis btul!

Unknown said...

sedap lak nmpak ketam tu...