Wordless Wednesday ~ Lemang Tepung!





all-time favorite lemang tepungggg!!!!




14 comments:

asyifa mustaffa said...

Sedap!buat ke beli?

syawalsimpsons said...

1 st time tgk lemang tepung ni

Nad MamaZN said...

mkn cicah ngan apa ni?
nnt nak dtg beraya..
jgn lupa buat tau, nak rasa, mihmihmih

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

asyifa mustaffa ~ buat la.. susah nak cari org jual..

Nad MamaZN ~ makan gitu jer.. tak de cicah pape. sodap

Mar Mansor said...

1st time saya tau lemang tepung ni..apa rasanye yek?

lovelywa said...

pestaim tgk!! sila la buat..teringin nk rasa nih..hehe

mama bella said...

dulu mak rajin buat kita org belah utara tau la benda ni kan :)

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

Mar Mansor ~ rasa cam bengkang pon ado

lovelywa ~ wohohoho... tunggu raya taon depan la kak. huhuh. kite pon tumpang makan jer..

mama bella ~ yer betul. rasanya belah utara je yang ado

Nieyl said...

Nieyl tak penah lagi makan..
pernah tgk je..itupun dlm gambar je..kecian kan...

Falsya said...

First time nie dgr lemang tepung..mcm sedap jer..

LYAfrina said...

1st time tgk ni

salam aidilfitri
maaf zahir n batin

Nana said...

mcm sedap je
aku xmakan lemang
sebab tak suke pulut hehe
tp klw lemang tepung ni bole la makan kot sebab bukan pulut

suhailah hamid said...

sedap nye..first time tengok..kat mana ye bole dpt?

salam perkenalan dari saya sue.

jemput jln2 ke blog sy sihatitunikmat.blogspot.com.

tq :)

eima said...

aku rasa kat tepeng je ade kot .. ke kampung ko je ... dr dulu sampai la dok teringin wei .....