Berita Sedih Pagi ni.... Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un



Ya Allah... Ya Allah....

semalam memang aku tak boleh tido. tido pon dalam sejam dua jer... teringat² member satu kuaters up status ni... bila baca komen² kat status tu macam aku kenal je siapa....

Ya Allah.....memang betul dia... 
pagi ni aku tengok balik status kawan tu, budak tu dah meninggal pukul 2 pagi tadi. 

Please..... amik sedikit masa korang sedekahkan Al Fatihah untuk adik Megat, bff Hadif. kawan baik. satu kelas dengan hadif. arwah adik Megat, 6 tahun. anak tunggal.

selalunya bila aku amik hadif dari kafa waktu petang mesti dia pon ikut anta hadif sampai ke kereta. nak tengok hessa katanya... 

Ya Allah, terbayang² wajah dia. memang periang budaknya. ceria sentiasa. 

InsyaAllah, syurga tempat mu dik.

Al-Fatihah


.

15 comments:

Nad MamaZN said...

innalillahiwainnailaihirojiun...
moga keluarga arwah tabah hadapi dugaan ni...
ada tadi terbaca kat status fb member blog lain,rupanya seblok ngan kay gak la kot tu..
mesti hadif sedih...

zarra zuyyin said...

al fatihah.
kawan sy pun bagitau jugak sebab ada nurse dekat spital putrajaya viral kat wassap minta doakan arwah.
Dia kembali ke taman syurga.
amin

@e_da said...

allahuakbar... alfatihah

syawalsimpsons said...

AL FATIHAH...KEPADA DIA KITA DATANG, KEPADA DIA KITA PERGI...MMMMM....SAKIT APA KAK

Zee Suhaini said...

alfatihah..

Chekgu Azrine said...

Inalillah..
Al fatihah utk arwah adik megat..
Mcmna boleh jatuh...
alahai mcmnala perasaan ibu dia...
semoga arwah tenang di sana

lieyalatif said...

ya Allah.....lieya pun baru bace kisah nieh....kuarters kawan lieya, die yg citer pagi tadi....

al fatihah.....syurga tempatmu nak....

Nieyl said...

Ya Allah..
Alfatihah..

munna said...

Al fatihah

lovelywa said...

Innalillahiwainnailahirojiun..orang yg sama ehh..siannye lahh..

Delimasari said...

alfatihah

eima said...

NAPE k ....
SEDIH NYE ... AL FATIHAH ...
ALLAH LEBIH SYG ADIK MEGAT .. SEMOGA TENANG DI SANA .... KESIAN HADIF JG ....

Rinna said...

Ya Allah sedeynyaa.. Al-Fatihah..

Nafira usof said...

Innalillah~
Semoga ibubapa arwah tabah hadapi ujian ini.. huhuhu :(

Falsya said...

Ya Allah sedih betul..:(

Al-fatihah buat arwah..syurga tmptnya yg pasti..semoga ibu dan ayah arwah kuat..;(