Hadiah Besday ~ Handbag Baru




Alhamdulillah... tercapai hasrat nak pakai henbeg fossil. Asyik coach and longchamp je kan, kali ni kita tukar selera pulak... beli authentic henbeg ni best yuolls. sebab bila dah jemu boleh jual balik. takde la berkulat belakang pintu je kan? beg coach aku yang dua bijik tu dah ada buyer. hehe.

asalnya nak beg lain, tapi design tu takde stok. fossil nak discontinue dah design tu... so, amik la yang ini.. beli ngan adik ipar aku. dia memang jual authentic handbag. beg ini pon dia topup duit sikit sebagai hadiah besday... ngeee~ sape nak cuci mata tengok henbeg boleh bukak ig : marqizecollection

dah. itu je nak update di pagi senin yang gloomy.

hepy working.





6 comments:

eima said...

wahhh beg mahal ...
jd aku lg best tak de handbag pun ... aku tak de bubuh ape pun dlm tu ... wristlet pegang sbb nk touch parking dan pintu masuk ... baik tak yah bawa menyusah klu aku chow awal .. hahaha

Nieyla Nadia said...

wah!bestnya dapat hadiah....

Chekgu Azrine said...

coach yg baru banyak design cntik2 skang ni...

Siti Isa said...

cantiknya..:)

lieyalatif said...

cuns.... pasni MK Plak....

Anonymous said...

Cantik!