Gigitan Cinta Hadif

.
inilah akibat kalau sibuk ber fesbuk dan blogging

sampai lupakan anak kat sebelah...kehkeh...
.
slalu kalau aku tengah ber FB or bloghop
hadif memang dok ngengdeng je kat tepi nak tengok aku buat pe
so, taknak kasi die kacau, aku kasi la die main mouse
so, dia diam la tak kacau aku dah
tapi akibatnya, abis dia gigit da mouse tu
memang takleh pakai dah
wayar n benda alah dalam tu semua tercabut...

bukan tu jer, abis keypad henpon lakiku pon tercabut dek air liur hadif

wah.. hebat betui penangan gigitan cinta si hadif ni
skang hadif memang suke gigit orang... pantang betul dia
gatal gusi nak tumbuh gigi kot...

.
dun try dis at home okey!!!

.

16 comments:

ummiaqeef said...

mak ai..bahayanye mak dia ni bg main mouse tu pulak..kalau aku,kene umpan bg tgk wonderpets kat youtube jap baru dia diam..haha..

~Zetty84~ said...

tu diaaa...ganaz en. hadif...!!!
hik2..ibu sibuk berblogging n facebook erk...?
nape x upah coklat langkawi..?

MY HEART said...

wah... ganazz hehehhe...

Awak pakai berukband ker k??

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. blh thn gak gigitan hadif ya

Dee said...

ganasnya..hehehe..

umie said...

wah..ganasnya anak k...kalu dia tengok umik..mesti dia geram lagi nak gigit...hehhehehe..sb byk isi...hehehe

Deelira @ Deeliraz said...

ya ampun..
sampai cenggitu sekali ek..
amaran awal utk ibu hadif ni..
jgn sebok ber FB n BLOGhop sgt

syariza09 said...

lenkali bagi jer peha K. gerenti dia diam jer..

mama_auni said...

giler ganas hadif ne...boleh jadi mcgyver la nti besar..hahaha

hajarus said...

leh tahan gak yer mrs. k gigitan hadif... hehehe...

nasaoji said...

heabt berkaran nanti hadif!

MRS. K said...

ummiaqeef ~ dia tak pandai layan tv lagi la.. ape mak die buat, sume dia nak buat gak...

zetty ~ coklat manis.. klu hadif makan besepah kat pipi muka sume..

my heart ~ pakai celcom berukben

ciutmiut ~ haa, try test die gigit tgk.. bahaya dak ni

dee ~ mmg ganazzzz

umie ~ meh la try rasa

ratna said...

oooo ganah nyer mu hadifff..

::c i k d e a n y:: said...

wah..ganas...cam mak nye..haha..tetibe...

ibu_arifa said...

hahaha...dia geram kot kt 'mouse' tuh..
anak saya pun dok suka kau gak masa saya ngadap pc (utk FB dan bblog) tu yg kadang2 tak sempat nak drop komen tuh..dia suka tgk tv, tp PC dalam bilik plak..so dia ikut msk bilik lah..kalo dia atas riba jer tak pe gak...ni sampai atas meja-tempat letak monitor lagi..dok syok tekan suis monitor...angin jer Ibunyer..

dulu dok menekan keyboard..sampai nak hilanh set up windows tuh..mouse pn sama gak.. skrg-kalo dia ada sama masa saya nk tgk pc..just tgk monitor jer lah..keyboard dan mouse dah kena sorok tepi CPU dah..

mcm2 hal dia org nk tiru kita kan.. ni tiap2 kali nk tidur sibuk nk berus gigi---nk guna yg Ibu punya plak tuh..yg dia punya tak mau...

lovelywa said...

hati2 kay..hadif duk suka mengigitkan..kang dia geram kat budak2 lain..mau dia gigit anak org plaks..heheh