kesian sungguh!!!

McD mana la ni kan?
kesian sungguh kena tadah baldi sebab siling bocor!!! adoii... nak makan pon tak lalu tengok air dok menitik! lantai pon basah...




ari ni ayah hadif pegi amik darah lagi... arap² darah okey so that tak payah la masok spital!!! we love u ayah!

11 comments:

ibu_arifa said...

alahai..McD mana mcm ni nih? kesiannyer..

harap result darah tu ok lah yer. moga ayah hadif cepat2 sembuh..

Siti said...

hahahha,,tak cukup budget nak baiki la tu..

~aSHa~ said...

musim demam skrg ni..

my doter demam gak ni..jap baik jap demam....ur hubby demam direct ke?

MRS. K said...

ibuarifa ~ Mcd nilai.. kekeke.. memang uzur dah mcd tu.. slalu tapaw je.. dah la panas dalam tu..huhu

siti ~ agaknya la.. haaha

asha ~ hubby i demam on off.. kejab ok, kejab tak ok

Kniedaz said...

hopefully he's gonna be ok..

mamaaerish : said...

tgh musim nih... risau kan?... (",)

|| NaFiRaa || said...

hope ujian darah tu negetif..:)

haslina said...

nama fastfood..tp services slow..

cuaca tgh tak menentu..kesihatan pun turut terganggu...kan

Dee said...

org kt sebelah baldi tu rilex je mkn..hahaha..

hajarus said...

harap semuanyer ok...

PuteriSatu said...

a'a...akak pun jarang gak lepak mcd tu... panas... tak tahan... mang uzur pun.. bila nak ada mcd baru kat situ... hiks...