Blog aku pon ada lalat la wei!




Amacam ANON? komen ko pon aku boleh buat entry!! ada aku kesah??? kalau tak suke, jangan bertenggek kat blog aku ni ha! syohhh...syohh...hahahaha.... act, aku boleh je delete komen tu, tapi sebab ko anon pertama kat blog ni, aku nak kasi enterpreme la sikit!! bangga aku weh ada anon yang membakar semangat blogging camni! tenkiu...


p/s ~ nak jadi blogger tegar, hati kena kering! tegar ke? lalalalla...




18 comments:

mama_auni said...

macam2 la derang ne kan kak...hehe..tu semangat tuh..

jom lepak kat belog Mama_auni..
nak buat wishlit jugak..

Wansteddy Tales said...

ah hai... lalat >< dlu blogku pn pernah dihurung hohohooo

fantaghirolynn said...

hambik kau ANON

Hazlina Shahrel said...

betul betul kak.. hati kene keringgg... nak nak pulak ade anon yg sudi baca.. dia takde modal nak komen tu.. hehehehe...

MY HEART said...

Betol tu k,

nak jadi pemblogger tegar hati kena kering dan tegar.. lenkali jangan allowed kan si crock ni... buat semak samun jer..

pedulikkan orang camni.. pengecut! tak berani! kalo berani sangat tunjuklah dirikan?? kalo nak guna ANON buh la nama.. so that bolehlah berperang secara terang-terangan.

Shinnaz Ahmad Rasid said...

susahnyer jadi belog yg best kan K. tak suka tau orang mcm tu. tak suka tak payah lah baca. nak kata pun tak payah lah komen! bofongokfok!

hajarus said...

mrs.k... jangan biarkan lalat ni bertenggek kat sini lagi... wat sakit mate jer kan.... jeles la tuh...

Elyn said...

hamboi anon... tak berani betui letak nama... meh la dtg blog i pulak. blog i lagiiii byk gambar je tau huhuhuh

Ika Razak said...

blog kite dulu pun penah jgak .. tapi lama-lama dapat tau bekas kawan baik sendiri yang buat taik..

MRS. K said...

to all, tq la support i! entah lah, biasa la manusia! rambut sama hitam hati lain-lain

Mama AqiL said...

huk aloh si anon nie..saje2 je nak kasik or panas..cool yea mama hadif..

ppb_ppkp said...

heheh.,,kelakar la hang buat entry ni mrs K.
akak pon nak tergelak...sedap jugak nama anon ni kan.
biasa la tu..adat dlm dunia cyber..berbelog2 ni..
xpa la..bersangka baik dengan ALLAH. ni blog Mrs k, so..bua apa yg mrs k nak..letak jer ape yg mrs k nak...sebab..password kita punya.

puan yu said...

uik..mama Aqil.. bukan mama hadif.. IBU HADIF arrr... kuikuikui...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

ada la tu yg sakit mata dok yg skodeng blog akak nih...
hehehhehe...sabar yer kak

eynda said...

Anon tu tak jumpa blog eynda lagi kot haha..lagiiiii banyak gambar....besar2 pulak tu :-p

Kat blog eynda dah banned anon...cuma masih layak komen kat chatbox je kalau anon2 teringin :-D

ibu_Arifa said...

huhuhu..glamor lah si Anon tu.. harap Mrs.K banyak2 bersabar yer.

blog kita..suka hati kita lah kan..

♥siEha♥ said...

btl2 tu Mrs.K...
suka hati kita la blog kite kan...

beba said...

hahahaah..really nice entry...si anon tu pon dah blog kita..suka hati la nak post ape pon kan..

gambar pon entry gak per..bak kata orang la..ape tu..lupe..yg along the line with picture worth a thousand words ke pe ntah..haaha..