ustajah hadifah yang comel


hohohoho.... kalau ayah hadif nampak ni, habis lah ibu kena bebel dari pagi sampai ke malam tak sudah-sudah! huhuhu....


si hadif ni memang suke tau amik tudung saya atau makteh die then sarung kat kepala...bukan saya pakaikan eh, die yg sarung sendiri! comel bangat hadif pakai tudung! tapi tak lama pon die pakai, pastu dah rimas, tarik tudung nak bukak, bila tak lepas, mula la naik suara! huhuhu....

teringin nak anak pempuan! bila? saya ikut nasihat dokter la, tunggu hadif 2 tahun... tapi kite hanya merancang, Allah yang menentukan segalanya... kalau ada, ada la... terima jer....



fiza, boleh jadi model tudung paridah tak ni? hehehehe...


p/s ~ kalau la dapat anak perempuan, letak nama hadifah ke? tak kot sebab 2 pupu hadif dah ada nama hadifah.... huhuhuhu...

7 comments:

Miss Izah Mohamed said...

alalal... tomeinye.. hehe

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

weiii bahnye ni...mistaken identity...hehehe

mama_auni said...

cutenyer hadirf..hehehe

ummiaqeef said...

sesuai..haha..kalau aqeef kite sarung cepat2 dia bukak..mmg x suke..huahuahua...

..nOj.. said...

ala tomei nye. cam pompuan dh muka dia. hehehe

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

wakaka.. boleh..boleh.. seswai la ibu! ekeke..

pas ni dapat gugurl kompom muka cam tu:p

MRS. K said...

@MrS. F!zA@Mama Darwisy
hahahah... model paridah kate nye