bila kena lepuk dengan anak!


ekspresi muka adalah melampau! mata pejam, hidung mengembang padahal tak sakit mana pon! bila kemahuan anak tak dituruti, kena belasah la! hahahaha!


p/s 1 ~ banyak kes anak buang ibubapa, dera malah ada yang sanggup membunuh mak ayah sendiri! mintak dijauhkan!

p/s 2 ~ ibu tau hadif anak yang baik dan akan jaga ibu dan ayah satu hari nanti... Amin

13 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

amin. semoga ibu boleh jaga ibu and ayah :)

p.s: kita rasa hadif bengang ngn ibu lah sebab ibu selalu kacau dia. haha :p

eima said...

wahh.. sama ngan anak aku le ...
anak aku pun kaki pukul gak .. pantang mama salah ckit mesti kena cubit + babap + tampar kat muka, tgn ngan bahu ....

bkn mama yg babap die tp sebalik nye ....
sakit anak oi .. jgn la babap mama dah ...
mama dah larang/marah pun sayang masih buat jg ...

@e_da said...

hahah nampak adegan cute bila tangan hadif kemain lg mcm nak menampor org.. hehehe

hafiz said...

Kecik2 takpe
jangan bawak sampai ke besor udah le

mama_auni said...

anak kiter pon same..skang ne dah pandai nk pukul2 muka kiter..pg tadi die ketuk badan ayah die ngah tdo ngan henpon.

Ena said...

Mudah2an..

kita doakan selalu ye. :)

Elyn said...

haha cute sungguh!! tp sama je ngan anak i tgn laju lepuk mak pak die kalau geram!!

MRS. K said...

@Shinnaz Ahmad Rasid
hahaha.. mana ada kite kacau die la..

MRS. K said...

@eima
muahaha.. same la budak baye camni mmg suke main lepuk-lepuk..adoii

syariza09 said...

huhuhu..sama la ngan kita. che aiman slalu wat mulut ai berdarah. sakit tau amapai ai nangis, pastu panda lak dia nk amik ati.
mrs k, rasanya pasni baik U wat contest ni pula :D

::Mamalyna:: said...

wuaa.... selalu jugak lyna wat cenggini...sakit woooo...

Intan said...

Haaa betul tu hadif, kecik2 takpe tapi dah besar nanti tak boleh buat mcm nie kat ibu dan ayah kay sayang :D

Lawak pon ada picca nie...hee hee :D

MRS. K said...

@syariza09
cian kak az.. smpai darah2