tomato! tomatoman...


hari ni lunch sorang²... pagi tadi pon sama.... semalam pon same jugak... makan kat tempat sendiri jer... kawan² 'makang' semua takde... sorang cuti, sorang puasa, sorang lagi pegi exam... apekah? 3 orang jer ke kawan aku?? isk...isk... kawan memang ramai... nak cari yang leh 'in' dan sekepala dan boleh terima kritikan tu yang susah nak cari tu!... kang tegur skit dah merajuk, bawak diri, susah la camtu.. nak kena jaga hati sokmo.. aduhh...

so, lunch ari ni makan nasi tomato je la.. malas nak beratur panjang amik nasik berlauk.... dalam kepala dok pikir nak cepat naik atas opis jer sebab memang dah menggigil kelaparan sangat dah...


ni dia nasi tomato tomatoman tersebut... ok la.. boleh tahan jugak!

digandingkan bersama dengan air kaler pink!
jemput makan semua....

6 comments:

fantaghirolynn said...

ciss berdebah...
bikin perut ku berlagu riang..
ari ni i last day
sok pose tau.. esok i teman u..

Farra Dhelina said...

wallah..nasi tomatomann!! nmpk sedap..

tringat lak dulu2 ade katon tomatoman..best lagu dia..muahahaha

shian nya mkn sensorang..

mmg lah kan, knw mmg ramai, tp nk cari yg sekepala mmg ssh kan..

eima said...

dah kenyang ke ....

Ena said...

mrmm.. nasib baik puasa.. so wat2 tak nampak jerla.. heheh

mama zharfan said...

sedapnya..me plak tgh lapar tak lunch lagi ni huhuhu

~mama danish~ said...

alamak terliurnyer nengok nasi tomato nih!!!