giler kentang! anak rogol awek depan mata mak!


apa nak jadi zaman skang ni! kalau iman senipis kulit bawang, takde agama, sekejab je nafsu serakah + setan iblis merasuk diri! dunia ni memang dah nak akhir zaman kan? macam² petunjuk dah ada, tapi tetap macam tu jugak malah lagi teruk! kes buang bayi lagi la menyedihkan.. menjadi² pulak skang ni!


kredit to myMetro

KUALA LUMPUR: Luluh hati seorang ibu apabila menyaksikan sendiri kekejaman anak lelakinya berusia awal 20-an merogol teman wanitanya yang berusia 16 tahun di rumah mereka sehingga gadis berkenaan mengandung, baru-baru ini.

Lebih menyedihkan apabila jeritan dan rayuan wanita berusia awal 40-an itu yang cuba menghalang tindakan keji anak lelakinya tidak diendahkan.


Malah, tindakannya mengetuk pintu bilik anaknya berkali-kali langsung tidak dihiraukan seolah-olah anak lelakinya dirasuk hantu.


p/s ~ cerita lanjut klik SINI

10 comments:

Ena said...

Astagfirullahal'azim..

mommyYen said...

memang gilo..!..i ada juga baca paper hari ni.tak sangka kan,depan emak dlm rmh sendiri sangup buat camtu

eima said...

tak kan la rogol anak org dlm bilik umah sendrik...
tu bkn rogol tuh romen namanye....

cik gObu said...

omaigod....

zaman sekarang nie
mcm2 hal lah

isshhh

..nOj.. said...

baca gak sket td. pastu terus baling metro tu. sbb sakit sgt ati rasenye. mmg betul2 kurang ajo la budak2 skang ni. xleh dipikir oleh akal fikiran yg waras. eeeiii geramnye

Ecomel said...

astaghfirullah.. masalah akhlak makin teruk.. ibu bapa,tolonglah didik anak2 dgn ilmu agama yg cukup sejak dr kecil. biarlah besarnya nnti ada panduan dan pegangan yg kuat dlm hidup..

iera me casa........ said...

huhu....
risau ja ati bila membaca nya...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

ya allah...takutnya dengan dunia globalisasi ni..macam2 hal ader...

eima said...

mak die pun repot la polis .. yg dok intan saje tuh wat pe ...

ann @ hatiberbunga said...

mmg luluh giler jiwa klau tau anak sendiri wat camtu. sah2 membuktikan kita x berjaya mendidik anak kita dgn baik & bakal menbela kita di akhirat nanti. huhu..

tp peliknya, nape si emak mcm x sungguh2 nk elakkan menda tu terjadi? pakai intai je ke? panggil la jiran2 ke.. jerit kuat2 mintak tolong ke.. report polis ke.. hmm...