sandal merah


dah lama carik sandal merah camni! minggu lepas pegi JJ card Jusco Equin, sandal Cleef ni harga RM19 jer.. apa tunggu lagik! rembat terus seketul! hehehe... selesa jugak! ringan dan santai... jalan kat mall senang nak kejar si hadif! hehehe....

16 comments:

mama_auni said...

ee..beshnyer...nk jugak

mama zharfan said...

nice!!!!!

anyway..
need ur help to vote for my lil Ariff..u need to write 'Vote 02' at comment section at this link:

http://damiaqish.blogspot.com/2010/07/top-8-green-cutest-baby-cute-contest.html

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

oit naper tak belikan kat aku seketul...
ni p mall aku selalu pakai sipar jepun jek...haihhh

@e_da said...

uiii lawo dan murah pulak...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

shinnaz ahmad rasid like this kasut! suka! comfort kan kak?

..nOj.. said...

aku pun nk carik sandal gini la. nk wat pakai pg opis. malas dh la pakai high heel. letih la nk lari sane sini

SiTi said...

wow..murahnya kak...mmg patut rembat tu..berbaloi-baloi

Ieda Al-Habsyi said...

wah murahnya cantik pulak tu, ni yang besttt! :)

ratna said...

cantik walaupun simple. merah menyala tu mak ngah!!

eima said...

haa... nojah .. beli jgan tak beli .. pakai !!
tak besh la kau sorg je yg pakai sandal org ngandung pi opis .. haha

aku mmg dah lama tak pakai heel sejak ngandung ...
wedges tak wedges aku dah layan ..
klu pi JJ ke parkson ke ... yg aku tgu mest HP ngan crocodile ...byk ckit design nk beli clark tak mampu mahai !!

mrs.ecam said...

murahnyerrrrrrr...nmpk comfort abesh

MRS. K said...

@mama_auni
sila terjah JJ berdekatan anda!

MRS. K said...

@.:iz-AnN a.k.a cOmOt:.
cian ko eh.. pakai slipar jer..tumpang sedih..sob.sob..

~aSHa~ said...

senang berlari...

simple but nice

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

ahahaha dh ada ank ni cari kasut paling nipis lg bagus wat kejar anak kan!

Deelira @ Deeliraz said...

selesanya tgk :)