Lunch hour lepak Alamanda.. shopping carlorino, sembonia dan elianto


rehat tadi korang pegi mana weh??


klu keje kat Putrajaya ni, mana lagi nak melepak kan?
Alamanda je lah. kalau rajin sikit, pegi Bangi or Kajang. huhuuhu..

bila dah sampai sana, of kos la terbeli seketul dua barang kan?
tadi pas makan mcdonald, jalan² keluar masuk kedai tapi tak beli ape.
tapi ade la orang tu soping kasut carlorino dan beg sembonia... *wink

then, last skali stop kat elianto. niat memang nak beli eye shadow.
nak tambah koleksi yang ada... saya suke eye shadow elianto.
sebab die tahan lama, kaler pon cantik!
dan yang penting murahhhhhh.....

 beli 3 items diskaun 10%
beli 5 items diskaun 20%
beli 7 items diskaun 30%

7 comments:

eima said...

brape harge tu aku tak penah pi beli ..pakai pun idak ..aku mls ..hahah
tp aku nk tau harge die

MRS. K said...

eima manja :
harga seketul rm6.
tadi aku beli 3 ketul dapat la 10%
so seketul 5.40

sekian

Ena said...

beli jgn tak beli.. ;D

nasaoji said...

dgr kabo, berand tok t pun tahan lama..

ibuayahdamia said...

selalu nampak elianto..tapi tak pernah nak beli..guna MAC jer..haha

BIONIC WOMEN said...

x pandai sangat pakai eyeshadow..huhuhu..

MamaYatie said...

produk elianto ok tak?

TQ join GA..tp tak bg tau lagi nak tiket GSC ker TGV..nnt tinggal komen kat n3 sama yer