NOT for Sale!


skang ni kalau bawak hadif pegi mall or pasaraya,
memang kena pegang tangan die sentiasa.
tak boleh lepas walau sesaat!
mana taknya, nak berlari jer kejenya.
penat nak kejar satu hal, kalau die hilang camno?
ngeeeri....

ni kejadian ahad lepas.
puas mengejar si hadif dalam jusco.
nak menyorok je kejenya...
sabor je lah!



last skali, si hadif benti rehat kat sini.
muke tak bersalah..

relax nampak bang?

kahkahkah!
boleh plak die buat port lepak!
henbeg cap Hadif! sapa mau beli?


15 comments:

Farra Dhelina said...

hahaha..mesti mahall nihhhh!!! limited edisen!!

kayyana said...

hahahaha... boleh pulak hadif dok kt situ yer.. comel sungguh..

umie said...

hehehe...sakit perut aku gelak tgk anak ko Kay..memang hebat..hehhee

BIONIC WOMEN said...

saya mau beli utk anak dara saya..boleh???

lucu gler a hadif...memang terrrrbaiknya port lepak.

@e_da said...

hahaha elok jek dia landing bawah tu ek..

munna said...

cumelnya hadif ni... time besar cenggini..mmg jenuh melayan karenah anak kat mall... klu terlepas pandang lain pla jadinya

hyazz said...

hahahah...hadif hadif...pandai sungguh bukak kedai...

MY HEART said...

kalo nak beli buat jadi anak menantu bole? ^_^

Mama Zharfan said...

kena hati2 tu, jgn bg ilang -bahaya ;)

[-suziey-] said...

hahhah lawak la hadif..adeiii..siap layan lolipop lagi lepak situ yek..hiks:p

kita klu g mall wajib letak aQeel dlm stroller..tkt hilang..skang ni xconfiden je nk biar dia jln2..byk org jahat

MRS. K said...

@Farra Dhelina
hahaha.. ada satu je kat donia ni..

MRS. K said...

@BIONIC WOMEN
nak buat hantaran ker? ahaks

MRS. K said...

@munna
tu la pasal.. jenuh nak kejar..

MRS. K said...

@[-suziey-]
kite skang memang dah tak usung stroler dah.. huhuh.. malas nak angkut

eima said...

haha
kagum pandai pakai selipar tak dak tali belakang ...fahim tak mo .... asek nk pakai croc die je ..