Kawin baru Sebulan tapi dah Pegnen 4 Bulan..


JAKARTA: Penyanyi terkenal Indonesia, Kris Dayanti mengakui dia kini hamil empat bulan selepas bernikah dengan usahawan dari Timor Leste, Raul Lemos pada 20 Mac lalu.

Tegasnya, hal itu sudah pun terjadi dan dia serta suaminya terima ketentuan itu dengan hati yang terbuka.

"Kehamilan ini sudah terjadi. Kalau apa yang diberikan Allah ini tidak saya akui, nanti timbul pula cerita yang tidak betul. Kononnya, saya gugurkan anak," katanya.




anak-anak, 
nak dengar lagu dia boleh... 
tapi perangai takmau ikuttttt yerrrr.... 
minta dijauhkan....


10 comments:

.:mama dhia a.k.a Yana:. said...

selambe jer die jawab gitu kan??
ishhh..ishh..ishh..

eima said...

tah pepe
tak yah ngaku islam la ...

~aSHa~ said...

ok la tu..janji itu bapanye...
yg kes kumpulan BALAS maharajalawak tu..ehehehehhee 3 tahun tak balik kg, bini preknen...ehehehheee

Bionic women said...

huhuhu..x sangka dia ni pangai huduh upenya..dah ler rampas laki org, pastuh peknen terlebih bulan plak dah..huhu.
dulu kes bercium blum nikah dpn press..huhuhu..makin tua makin menjadi.

♥MiZz-siHa♥ said...

dah tau la knape die cerai ngan laki die dl kan...

deqlis said...

org takde pedoman..

tak takut Tuhan..

lizawati said...

inilah dunia artis namernye...tiada batasan halal haram..dah jadi pengetahuan umum pun boleh selamber jer...

fuzzypeach said...

mesti anak2 dia kecewa dgn dia...

LiErOSe~QiEmi said...

sama dengan aku la tu.. 4 bulan preggy.. tapi pangai aku tak sama dgn dia tau hahaahah

Farra Dhelina said...

ish dgn tanpa rasa malu nya..gile ah