Motor Besar-Besar, Kereta Kecik Leper



 macam biasa kalau time gaji ni mesti ade jualan... so, memang nak terjah jualan la hari ni.. nak pegi cuci² mata, belek sana, telek sini, beli jambu n nasi kukus sedap (wajib).

lepas turun dari opis tu, tengok depan KBS, penuh dah orang. dengan ade motor besar, kete² mewah... rupa-rupanya ada sambutan sempena Himpunan Sejuta Belia... konvoi motor besar dengan kete kecik leper ni salah satu acara himpunan tu rasanya.. sebab Menteri pon join konvoi jugak.. naik ferrari lagi u!

 nak jugak begambo dengan pakcik moto besau nih. tapi moto nya tak nampak pulok!! sila salahkan tukang snap!


 ferrari merah menyala.. ni la kete kecik leper tu.. huhuhu...


 bersusun kete mewah...


 konvoi moto besauuu....


 lagi motor besau...


Himpunan Sejuta Belia..


eh, korang jangan lupe datang Putrajaya tau hari minggu ni.... kite jumpe di sana! di saaaanaaaa....


8 comments:

munna said...

nasib baik berbaju nkurung...klu tak mrs k dah posing atas motor tu agaknya

Ena said...

alorrrrrrrrrr...

huby kijer... memg tak pat la...

♥MiZz-siHa♥ said...

minggu nie ke.??

MRS. K said...

♥MiZz-siHa♥ ~ yep.. minggu ni ler

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

oerh, cantik kete tu, kalo dapat bergambo dengan kete tu pun dah cukup gumbira k

ibuayahdamia said...

ader apa erkk kat putrajaya...tahu ader hari belia..tapi xtvt apa yer??

Zool Blogger said...

wah gempak2..

ZooL

karipapsayur said...

Amboiii.. Kaya-kaya rakyat Mesia ni yekk!