Buah Salak Medan!!




membe opis balik dari outstesen ke Medan. die kasi buah salak!! besar-besar buahnya.. murah giler die cakap. 10 kilo die beli.. hahahaha... tapi hubby i tak makan buah ni.. so, bawak balik kampung minggu lepas... licin ko adik haku makan! hehehe..


p/s 1 : bertahun-tahun-tahun tak makan buah salak... nak beli sendiri, takdeeee maknanya... huhuhu..
p/s 2 : update entry pendek jer.. tengah nak mengarang surat nih! huh!


6 comments:

eima said...

buah salak ... aku tak leh mkn la sbb mesti rasa cam nk batuk ....

pe beza salak medan ngan malaysia

hyazz said...

peace yooo... bawak lebih tak..nak ckit

MRS. K said...

eima ~ entah la beb.. tapi yang ni buah die besau2

MRS. K said...

hyazz ~ dah jadi ta** dah pon mekya oiii

Bionic women said...

masa kita pegnant dulu, mak mertua carikan salak kelantan utk kita..sebab kita selalu tanya, xder buah ker pokok salak belakang rumah tu? kita tanya jer bukan ngidam.
tapi bila makcik2 kat kg tu dengar, ramai yg datang hantar..huhuhu..
sangat terharu

|| NaFiRaa || said...

sedapnye.. kat umah mak ade tanam pokok salak.. tapi masa ngah pantang ari tuh belom masak lagi.. huhuhu