Silah rasa kuih ku, pilih lah yang mana satu.....



.... tapi kuih tunjuk² n kuih ehsan dari mak i ler.. huhuhu...kuih buat sendiri nan ado. tunggu i beli oven dulu. muahahaha...



ari ahad baru ni baru sempat nak isi kuih dalam balang. balang ade 4 bijik jer, tapi kuih nye baru ade 3 jenis.. satu balang lagi kosong. sobss... sape baikkk hati sedekah kan la lagi sejenis kuih kat i... huhuhu...



 model kuih!!! sukarela jadi model hokey! hadif makan kuih bakar, kuih feberet die tuh!



tempat letak lilin ni beli kat Langkawi taon lepassss..... tapi baru bukak dari kotak coz baru jek beli lilin tu kat parkson Alamanda... huhuuh... konpius nak beli lilin kaler ape coz tempat lilin tu kaler gold. huhuhu.. so, amik la lilin kaler ijau + gold. taktau ler match ke idak.. hentam je la...

eh, sape nak rasa kuihku, sila la datang beraya kat umah........


9 comments:

@e_da said...

hadif la tetamu yg pertama kuih raya ye.. lawo bekas kuih..

Shinnaz Ahmad Rasid said...

cantik tempat lilin. nak raya..nak raya..nak duit raya...

akiratoriza said...

walau 3 jenis jek ada gak kuih raya tak mcm sy nih taun ni langsung takde kuih raya, bekas kuih pun dlm kotak jek mmg tak basuh pn...

tpt lilin tu cantik lah.. blh pilih satu tak??? hihihi

[-suziey-] said...

waaa tu dia tetamu dtg beraya..ekekk:D kita xisi pn lagi bekas kuih..tkt lemau la..bekas kuih cantik tu bknnya kedap udara..huhu

MrS. F!zA said...

beli mana bekas kuih itu????

MRS. K said...

MrS. F!zA ~ beli dengan mak dpt harga diskaun. heheh.. mak jual pinggan-mangkuk.. heheh

hajarus said...

cantik bekas kuih mrs. k...

eima said...

wah..wah.... siap ade candle tu...

3 bekas je??
aku nk mazola

zaidah said...

tengok gambar matching ...oklah tu cantik...