KFC bikin Panas! Panas! Free la sangatttttt.........

.
.
Kupon free Voucher PERCUMA KFC Double Zinger Burger Combo Coupon
semalam kan aku publish baucer kfc free ni kan? tapi kite boleh berangan je la uolls nak makan free.. hahahah... tengok je la gambo zinger burger tu... 

 .
sebab ape???


sebab ni haa....




woohooo... baru 1 HARI promo free, sudah habis kah????? McD selalu je buat promo kupon camni.. takde pulak aku rasa kes abis stok! peliksss la kfc nih!

takpe la, tak dapat yang free, kite makan yang kena bayo. ye dak???






eh, kome-kome, sila alert yer... sila jangan buang masa print baucer tu... stok dah abis... kang ade pulak yang pegi kfc tunjuk baucer tu.. hiks.. 

10 comments:

Aleyn said...

Huh...sebaik gi tau.....baru plan nak print....KFC still x leh beat McD bab bab promo nih...

Cik Puan Nurul said...

nmpk sgt kepsi ni kedekut..tiba2 lak dlm masa sehari abis bukannya xleh nak masak kan..gamaknya tgk ramai org duk claim beger free pi kepsi xorder menu lain tu yg terus stop.

oshin-jamel said...

alahai..br berangan nk pg makan..hurmmmm

@e_da said...

KFC takut kena serbu dia rugi ni kot.. heheh

HenRy LeE said...

marketing strategi paling teruk pernah terjadi di malaysia... haizzz....

♥cikmOt♥ said...

hehehe...marketing biar bagus weiii

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

kedekut sbnrnyer tu..

Sidratul Muntaha said...

huhuh..
aku dah agak dah..
mgm kfc jarang la nak bgi free sesaje..
mcd..
klu tak online voucher.
kat paper pun selalu ade..
nyampah!!

eB ezrin said...

hmmmmmm. baru nk try. hu3

MRS. K said...

Aleyn ~ betul2.. mcd gak the best