Budak Demam Banyak Akai


pagi tadi lepas maandikan dak hadif ni, aku dah  amik baju takde lengan bagi die pakai. leh pulak die buat perangai tak moh pakai baju tu then aku suh die pi pilih baju sendiri.

dalam banyak2 baju, baju melayu yang die nak pakai! adeh.. ropa-ropanya sebab baju tu banyak poket dan boleh la dak hadif ni simpan mainan die lam tu.. sabo je la. tengahari rembang gini berbaju melayu! dengan demam lagi..


demam+selsema+batuk tetap banyak akai!


Sent from my BlogBerry®

4 comments:

bunga_rose said...

weh, bgs ek pelekat idung tu ape ntah nama dia..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

yup..demam2 pun banyak akal...

hyazz said...

haha hadif hadif..cepat2 sembuh yer dif..sian ibu

|| NaFiRaa || said...

heheehe... budak2 skrg memang banyak akal kan~