Jerebu Teruk! Jom berMALASan kat umah sajok!

.
.
Cuaca tak elok - dinasihatkan semua untuk stay di rumah. itu lebih baik kan dari dok kat luar sana.. Kang sakit lain pulak yang dapat yer... Aku pon bosan gak nih. Ingat nak jugak gi jenjalan memandangkan hubby da balik. Tapi cuaca tak mengizinkan lah.. Huurmm... nyah kau jerebu..

oh smlm lakiku ke pasar malam. dah lewat dah dalam kui 10. die beli ikan kembung. skali tokey ikan tu bagi selambak ikan daa..  nak abiskan stok kot. huhuhu.. rezeki jangan ditolak. nampaknya minggu ni kenduri ikan je la. hukhuk

lunch kami


Sent from my BlackBerry® Smartphone

3 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

alhamdulilah murah rezeki....
tuelah dah janji ngan farisyah nak bawak pi naik basikal..tapi jerubu kuat sangat terus tak jadi...

Qaseh Suhaida said...

hu huu...sama2 la kita berhujung minggu di dalam rumah je..

Chekgu Azrine said...

Suka ikan kembung..