Cuti Raya

.
.
tetiba tadi gatai tangan nak isi borang cuti raya kat hrmis... semangat aku weh! posa baru bapa hari dah ingat nak cuti raya... muahahaha...

apa salahnya kan? persiapan awal gitew... huhuh... sapa yang keje gomen tu tau la sistem hrmis tu camna.. asal ramai orang login, datang la 'siput' die tu... huhuhu... so, baik isi sekarang.. tak rugi apa pun.. 

masa nak isi tu, ada pulak aku nampak ruangan tinjauan/poll untuk sistem hrmis nih.. apa lagi, harus la menjoinkan diri.. ngehngeh...



agak² aku undi yang mana? :b

.

10 comments:

eima said...

tidak ..hihi

:: Mrs.Eady :: said...

tidak!hehehee..

Nad @ MamaZN said...

tidak le kot =p

Bionic women said...

hahahha...sesunggunya tdak jika siputnya datang..
me kat sini masih macam dulu kala, isi borang bos sain...settle

@e_da said...

no.. sgt la susah nak apply kat sini.. better tulis tangan.. hihi

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

mesti yang tidak....ha ha ha kita pun dah isi borang cuti, boss dah luluskan cuti raya lagik, cuti seminggu...hoyey...

Prettywrite said...

ramai yang undi tidak..apa yang tak kena tu ya..hehe..tak kerja gomen so tak tahu sistem ni..

Chekgu Azrine said...

saya punya nama takde dalam sistem..huhu..sekolah xupdate ke entah apa entah..xpaham..

Pink Lavender said...

huhuhu..
developer nyer baca x eh undian tuh?

makneng follow sini
jemput follow makneng

kayyana said...

tidak kot...