Misi Berjaya!

.
.
Alhamdulillah... Misi ke Sogo n Jalan Tar haini berjaya. Rasanya semua dah completed! Memang rambang mata betui. Nasib la aku tahan godaan masa kat Gulatis tu... Klu tak mmg melayang2 duit... Fuhhhh....
 
Best soping haini... Orang pon tak ramai.. Kami antara orang pertama masuk Sogo. kekeke.... Kat sni bli baju n sua hadif jer.. Mencabar gak nak cari baju raya aku kaler peach nih. Dah jumpa yg berkenan tapi xde saiz plak. Aku nak baju yg jual kat jakel shah alam tu. Mmg frust betui baju tu takde jual kat jakel jalan tar. Sobss.... Penat masuk kua kedai cari baju dan akhirnya jumpa jugak. Alhamdulillah....

Balik dari KL terus ke Warta Bangi. Pegi kedai baju melayu haitu. Nasib abang tu kasi tukar kaler baju... So impian terlaksana taon nih raya tema kaler peach... :-D


Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

best2 esok jangan lupa waat entry k....kasi publish semua hasi rembatan k

Ardini Humaira said...

bestnye kalo sopim di gulatis :D

eima said...

wahhhh hebat ....
alisha ngan abah die je belum selesai ...

hebatkan korg leh pi shopping cam tu .... cargas kan ...