Birthday celebration, Simple yet meaningful~

 .
 .
Malam Sabtu lepas (5 January) kami ada buat makan² sikit kat umah.. ala...saje suke² je panggil sedara-mara terdekat makan².. konon sambut besday aku la kan? oleh sebab besday hadif haitu kami tak buat mejlis apetah lagi beli kek, so buat la sekali ngan besday aku. hewhew... tapi bila jemput sedara yang datang cakap celebrate besday hadif ler.. malu la ai dah tua bangka pon nak tiup lilin.. muahahaha....

carrot cake - sangat sedap... bukan budak² je suka, makcik² aku pun suka.... aku tempah dengan Hanis D'Nies Cake..


kek besday hadif yang ni dulu pon Hanis yang buat... klu berminat nak tempah leh klik link yang aku bagi kat atas tu yerk... tq

aku masak nasi n lauk jer.. masak sempoi² untuk makan malam jer.. pastu order satey willy 130 cucuk.. cukup lah.. itu pon tak abis.. sambung makan breakfast pagi esok tu.. huhuhu...


hadif dah pandai excited nak sambut besday.. dah besarkan?


anak tiup lilin,


mak potong kek! adil dan saksama.. hewhew....

nanti aku update gambar hadiah besday pulak yer..


Published with Blogger-droid v2.0.9

9 comments:

asyifamustaffa said...

hepy besday both of u.....:-)

Kniedaz said...

happy birthday... ^_^

Sidratul Muntaha said...

happy birthday!!

eima said...

hepi besday K ...

jambu betui hadif kan

bunga_rose said...

aku tak suka sgt kek lobak.. apsal tah..

comel la ibu dgn anak ni.. moge dipanjangkan umur dgn kasihatan yang baik & dibukakan pintu rezeki seluasnya untuk ko sekeluarga k ^__^

Qhaifa Nur said...

hepi besday..sedapnya kek.....

Orked said...

hepi bsday hadif & ibu..smoga dpnjgkan umur dan murah rezeki...

Lynn Huraiza said...

jimat pun jimat kan...sambut bday sama2...

Jue said...

happy birthday