Jalan² di Karnival WOW Putrajaya 2013


.
lepas setel penyampaian hadiah Sukaneka Hadif tu, kami terus ke Karnival Wow.. alang² dah ade kat situ kan? singgah la kejab tengok ape yang menariks. eceli bagi aku takde ape sangat pun.. ada booth² informasi, hotel, buku², ada gerai jualan etc. weolls pusing² je tengok apa yang menarik. gerai jual tudung, baju-bajan tu memang aku tak pandang dah.. dalam kepala ingat nak cari makan n balik umah sambung tido jer. muahahha... lagi pun dah tengahari, dah start panas pun.


benda ni leh main free jer...


habis masa kat sini jer la sebab hadif nak main.


ada banyak jugak benda alah ni kat sana... macam² jenis ada.


benti jab tengok show upin ipin~ tengok tu hadif habis belengas. main benda alah kat atas tuh.


lepas tu terus gerak cari makan tengahari kat Presint 9. then balik umah sambung tido. muahahaha.


6 comments:

Nieyl said...

hihi~nieyl x g pun...cume malam nak tdo..dgr bunyi bunga api aje..hehehe

salimah said...

Assalam...
Bestnya ada upin ipin...ni klu hero akak tgk ni.confirm x nak blk...

eima said...

buah hati ibu ngan ayah ni ... kemain lagi suka ayah dukung ek hadif tu ....

aku tak pi pun .. mls aku panas2 ...

Nad MamaZN said...

Xramai org ek...
Aritu lalu jek
Takdela pack sgt ngan manusia
Tp tetap x singgah pun
Huhu

♥cikmOt♥ said...

aku tempat gini, kompem tak jejak la...tido kat umah jek...panassss woooo

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

happynya hadif sampai berpeluh2....