Marhaban Ya Ramadhan...





Alhamdulillah... diberi kesempatan bertemu lagi bulan Ramadhan tahun ni... semoga diberi kesenangan dan kesihatan yang baik untuk puasa full taon ni.. dulu masa pegnenkan hadif aku tinggal puasa 2 hari rasanya. huhuhu... harap taon ni dapat la puasa penuh.. InsyaAllah....

kepada teman² belog n readers, aku mohon maaf di atas kesalahan dan tutur kata... ampunnnn.... Selamat menunaikan ibadah puasa untuk semua....

p/s : hari pertama ramadhan kena sahur n bukak puasa sensorang.. incik suami outstesen seminggu... redha je la.. T____T

8 comments:

Nory Zoulkefle said...

heheh...
lawakk baca dialog kat atas tu..hehe

salam ramadhann yer..

eima said...

sahur sendrik lg besh sbb tak yah pk nk msk lelebih utk perut sendrik je ...hehehe

dulu aku suka laki aku kerja mlm bulan posa sbb tak yah pk pasal die pandai la die mkn sendrik ngan kawan2 kat kilang die ..hauahauahau

bunga_rose said...

selamat menyambut bulan ramadhan mak yonggg

::NureeN:: said...

slamat berpuasa :)

Nafira usof said...

salam Ramadhan jugak..:)

Nad MamaZN said...

Salam ramadhan, sahabat...

Nieyl said...

salam ramadhan...
Semoga ramadhan kali nie lebih baik dr yg lepas...:)

kayyana said...

salam ramadhan kak... =) take care