Demam~



Cik Hessa demam pulak. aku perasan kui 1 pagi hari kamis smalam sebab die muntah². asal menetek je, mesti muntah. jenuh mak kumpul kain kotor nak lap muntah.. huhuhu..

pergi doktor, kena masuk ubat kat bontot. pastu kena amik neb. doc cakap demam nak tumbuh gigi. hewhewhew. lagi satu aku syak sebab aku kena keracunan hari selasa tu. aku makan ubat n minum air garam. hessa kan still fully bf. kot sbb aku keracunan n effect ubat tu kot die muntah² sama. 

kesian die... kena bungkus kepala dengan air asam jawa... huhuhu...

haini anta hessa kat taska... pepagi lagi die dah poo², badan pon kurang panas dari semalam. so pasrah la anta. lagi pon bulan ni aku dah amik cuti 6 hari. huuuwaaaaa.... nasib cuti banyak lagi.. :p


3 comments:

Nad MamaZN said...

cepat sehat bambam!

IDAZS said...

moga hessa cepat sembut... comel..geram tgk dia walaupun berbungkus dengan air asam jawa :)

kayyana said...

get well soon princess...