Jamuan Raya



taon ni sambutan raya kat opis aku buat sederhana jer.. itu pon buat sekali dengan perhimpunan bulanan. ye la.. tempat aku kerja ni kan berkait dengan MH370/MH17. so, memang terasa sangat la!

cam biasa, setiap bahagian kena sediakan satu juadah. taon ni bahagian aku buat kuih-muih/kek sajok. buat yang senang n simple. cam taon² lepas buat spagheti, laksa... hat tu banyak keja. nak menghidang lagi. nak cedok kuah lagi, etc. so, buat kuih tak kotor tangan. ngeeee~


orang kuat mejlis... bizi susun kuih...


ada cream puff, kuih bakar, seri muka, kek buah, etc


Dulce de leche brownies. sedappppp sgt. order kat mysugarshack


lastly... gambo tuan tanah kedaung.....

nah blanja gamba kami pagi semalam b4 anta cik hessa pi taska... 



8 comments:

Nad MamaZN said...

ye la, semua pun sederhana je kan..

suhailah hamid said...

Selamat hari raya...

Jamuan raya mmg best, boleh mkn mcm2 ;)

Saya singgah dr sihatitunikmat.blogspot.com

kayyana said...

jadila kan kak.. kat AG ni batal terus jamuan hari raya.,.. huhuhu..

eima said...

ok la tu ade jugak jamuan raya ....
tp nampak mmg kurang meriah cam thn lepas

Adinda Baizura Mazlan said...

Blogwalked!

http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/

Nieyl said...

Same la kite kak..
nieyl punyer jamuan raya next week..
pun kami buat tema Gaza.. tapi tetap jugak ade pertandingan gerai..tapi hiasan dan gubahan semua sederhana saje...:)

Chekgu Azrine said...

syiok layan makan musim raya ni kan
pastu memasing jenuh komplen berat dah naik..i lah tuh..hehehe

lieyalatif said...

still meriah jugak tu lieya tgk...masing2 singsing tangan bantu jadi well organized jek kan....

Bahagian lieya pun baru buat jamuan raye jugak.... ermm puas ati dpt mkn lemang hehheeh...tahun ni lieya gile lemang laaa..asek2 cari lemang ajek...