Permohonan Perumahan Penjawat Awam 1Malaysia (PPA1M) DAN Permohonan Rumah PR1MA


PPA1M

Bagi kakitangan awam yang nak mohon Perumahan Penjawat Awam 1Malaysia (PPA1M) Fasa 2, permohonan online akan dibuka pada 12 Februari 2015 hingga 12 Mac 2015. jangan lupa isi yer pada yang berminat.. Alhamdulillah, aku dah dapat masa fasa 1 siri 3 dulu... dapat rumah kat presint 16, sebelah Alamanda... 


boleh isi borang kat link bawah ni nanti :




PR1MA

untuk permohonan rumah PR1MA pulak, permohonan telah dibuka dan akan ditutup pada 28 Februari 2015. boleh isi kat link nih 







6 comments:

Nad MamaZN said...

tgk2 kang berjiran ngan adik kite..dia pun dpt kt p16 sblh alamanda tu :)

syawalsimpsons said...

saya pon dah mohon sebelom ni

eima said...

tak mampu la K nk beli ... huhu

Nieyl said...

Alhamdulillah..nant nieyl roger kat kawan2 opis.:)

Nieyl said...

Alhamdulillah..nant nieyl roger kat kawan2 opis.:)

lieyalatif said...

rugi tak isi...moh kite isi ramai2 heheeheheh mane tau ade rezeki kan...