Roller Blade, Kasut Roda Murah



Salam.

Kalau korang tengah mencari-cari roller blade yang murah dan berkualiti, boleh terjah instagram @lov3thebladers atau whatsapp no. 016-2035942. ada kasut roda kanak² dan dewasa jugak! harga dijamin murah dari pasaran...
















13 comments:

syawalsimpsons said...

murah ni

eima said...

baikk

su said...

yang ni roda jenis plastik kan

SEINDAH SENYUMAN said...

singgah pagi

lieyalatif said...

wow smart gileeee..... tgk mcm elok buatannye walo pun murah...anak2 lieya dulu minat laa....skrang masing2 dah berat kot hahaahah asek jatuh ajek....

Nieyl said...

Cantik...anak² buah nieyl beli jugak masing²..tgh musim...:)

pengkritik jujur said...

Saya berminat.. Mcm mna nk berurusan ni

harysulyati sue said...

saya berminat ngan kasut roda kanak2...... macam mana nak berurusan ni........kalau saya msg awak layan tak.saya tak de wassup.nak beli utk 2 orang anak.

SuatU KeSAh.... said...

Betul tu...dah tanya tapi diam je..nak beli borong ni banyak..aduhaiii

SuatU KeSAh.... said...

Hello tuan tanah

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

harysulyati sue ~ plsss sms/whatsapp boss direct yer 0162035942



SuatU KeSAh ~ plsss sms/whatsapp boss direct yer 0162035942

Unknown said...

Ada kedai tak sbb nak tengok muat tak kaki anak

Mohd Faez said...

Rossele emas tu,harga brape ye ?