MyDear WareHouse Sale

.



semangat tak semangat aku ni..1st day sale aku dah serbu mydear....dengan cuaca panas, aku ngan ayah hadif redah gak demi anak tersayang....hehehee.. dengan tak tau jalannye.. lupe plak aku nak bawak map.
tapi nasib baik teringat kat lynn penah g sana suh call dia tanya. tenkiu ye hubby lynn, kasi guide nak ke sana.. ahaksss..
.
tapi bagi aku la, takde la diskaun byk pon.. barang yg aku beli pon diskaun dlm rm30-40 jer.. tapi ok la... klu nak bejimat time sale ni la soping... takde la sakan pon.. cari benda keperluan anak yg semakin membesar jer.. huhuhu...
.

**nanti aku hapdet barang aku beli ye...


12 comments:

rozie rahman said...

teringin dak nak g tp takut hubby x lepas..hehe..murah x? ingt nak cari car seat..

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

ummiaqeef : pegi laa.. byk choice n price!!

JY Shops said...

wow, looks likes u get yourself some great deals at this warehouse sales!

DYLA said...

syok soping nmpak? hehehe.

♥mama gojes♥ said...

murah x harga kat ctu, igt nak tgk2 gak stroller ker ataupon car seat...

syariza09 said...

wahhh..cam best jer. Tringin gak nk gi sana. Tp rasanya skrg ni x de lg keperluan yg nk beli. Nanti terover bajet pulak

nasaoji said...

ala....dah ader anak, kene shoping tuk anak gak ke..huarghhhh....;(

rozie rahman said...

erm..dah dpt green light nak g ni..hehe..

p/s : sila jawab tag ku ye..

ummuilham said...

salam... nak tnya la warehouse sale ni kt ner ea??

ratna said...

mrs. k, saya kat seksyen c. kalau ternampak kita esok tegur jer tauuuu.. mata saya ni bukannya nampak sgt kalau jauh2.. pastu lembab sgt nak cam org.

bukhairiah said...

niy kt puchong tu ker...penah g...mmg murah y amat

ryncaprigal said...

kat mn shoppin ni??
teringin jgk nk tukar stroller br bb.
selalu ke dia buat sale cenggini?