Seksi juga adalah fesyen


suke la baca blog gosip artis beautifulnara ni.. ayat die fuhhh.... power... memang kena sejibik kat artis tu... ni i copy cite pasal si rebecca ni...


'Seksi itu juga adalah fesyen. Saya tak ambil peduli, apa pun orang nak kata. Saya tak pernah kacau orang. Mungkin juga orang lain cemburu sebab tak ada nama macam saya'.

Sumpah tak boleh blah. Kalau kami ada kat sebelah dia, memang dah hempuk kepala dia kat dinding. Kami tak kisah la kalau si Rebecca nie nak seksi. Tue suka hati dia la. Menyampah tue memang menyampah tengok minah nie seksi. Tapi janganlah buat kenyataan yang tak masuk akal macam kat atas tue. Rasa nak terajang je. Apa kejadah kitorang nak cemburu ngan nama anda? Sepatutnya anda sendiri malu dan sedar diri dengan status nama tue. Tak gitu?

Meh kami nak bagitau kenyataan yang pahit kepada anda. Anda memang tak femes. Selama nie anda cuma femes sebab guna isu nama “Rebecca Nur Islam” tue. Buat kenyataan kontroversi sana-sini. Bakat berlakon tak ada. Sebab tue tak femes. Sebab tue artis-artis lain yang start lambat pun dah lagi femes dari anda. Diorang ada pakej. Muka ada dan pandai berlakon. Sayangnya anda cuma ada muka. Berlakon macam kayu. Itu yang terpaksa buat kontroversi dengan nama sendiri. Kalau tak sampai dah tua tak ada orang kenal kot.


nak baca leeebiihhh lagik... boleh klik
sini

6 comments:

Intan said...

Den pon kengkadang dok baca gak BN nie..mmg kelakau :D

|| NaFiRaa || said...

saya pon x bape suka dia nih!!!:) bergosip plak..kikiki

Eldy said...

boleh la dia.. xD

ibu_arifa said...

hui..sedap nama dia nih kan..nama kat ic ker nama glamor jer nih..

Diarihatiku1976 said...

eee tak tahu pun dia ni berlakon citer per... tak femes...

Aleyn said...

Biasalah diorang ni..nak tayang body....

Tapi kita sumer tau...kalau benda tu elok di tutup..dan dijaga ngan elok ...bukan dibuka dan dijaja...