baju mengandung



saya belom pegnen lagi la! letak gambo pakai baju ni kat FB, ramai yang tanya 'ko pegnen ke?' baju tu yang buat perut saya nampak bulat cam pegnen... nanti kalau betul² pegnen, saya kasi geggarrrr! okey?


nasib la baju pinjam.. baju makteh hadif punye! takmau pakai dah... cukup la sekali... kekekeeke... tapi baju fesyen cam gini memang memusykilkan orang yang memandang! are u pregnant? huhuhhu....

20 comments:

BIONIC WOMEN said...

HEHEHE...eily pun dah kene macam ni...org asik tnya pegnen ker kalau pkai bj mc tu...sampai kekadang jawab ye jer..hehe

..nOj.. said...

heheh baju mcm tu mmg mengundang kontrobersi betul. baik jgn pakai la

mama_auni said...

tu lah..selalu kalo pakai baju camtu org ckp peknen..

Hot Mummy said...

dh nak peknen la tu...hihihihi...40kalo org dok cakap jer, lekat la nanti tu.

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

baru pakai baju cam tu masa cuti2 kat bukit gambang last week...sekali mak ayu cakap..
"aikkk...ada adik dalam perut ke..aminnn"...

ekekekke penangan baju betul...tapi pakai gak sebab ikut fesyen....

Deelira @ Deeliraz said...

zu pon xnak pakai dah baju pesen gitu..seriyes..
seme org kata zue ngandung 2-3 bulan..
nak nangis wooo!!

MRS. K said...

@BIONIC WOMEN
hahah.. kan?

MRS. K said...

@Hot Mummy
aminnn

MRS. K said...

@..nOj..
ok. tak pakai! hehe

Intan said...

Are U...ekeke :D

ratna said...

saya pun kalau pakai baju2 mcm gitu akan memusykilkan org. itu pasal saya tak mau cari baju2 yg jenis gitu.

Elyn said...

hehe i pun ade bj pesen gini. tapi senyum je kalau org tye dh berisi ke?? hahahha

MRS. K said...

@Intan
not yet la laling!

Shinnaz Ahmad Rasid said...

cute apa!

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

kalu ko peknen, ko kena wat press konference weiii

syariza09 said...

baju yg salah ker? pewot pn salah jugak kott..kasi kempis iteww pewoott yer ^-^

ummiaqeef said...

bese la tu..aku pun slalu terkene camtu..haha..

♥ EeiNz ♥ said...

klu betul peknen pun ape slhnye. heheh
nti klu tul peknen, leh pinjam baju kiut makteh lagi .. ;)

Kniedaz said...

hehe..memang betul..baju cam tu kalau dipakai mesti orang kata kita pegnen..ada juga dua tiga baju jenis tu kalau teringin pakai kita pakai je..hahaha

eima said...

weh itu kan fesyen skrg nih ...

weh ..jas dah peknen lagi la ... besh nye ...

org opis aku ..tak yah kate pakai bj cam tuh ..
asal org xlalu mkn pun kate peknen...demam peknen..lewat period 1 hari peknen ...semua la peknen ..bz body tul...