sekali dalam sebulan

ini lah pengasuh lama hadif masa kami duduk di kuaters dulu, kakyan dan abg yunus! baik dorang ni... sayang betul dengan hadif! sampai skang, sekali dalam sebulan saya akan hantar hadif dekat dorang. bukan saya yang nak anta, dorang yang request. rindu katanya.. kalau lama tak anta, kak yan mesti sms tanya bila nak anta hadif. ye la, dari hadif umur 2 bulan sampai la setahun, dorang yang jagakan... tambah pulak dorang tak dikurniakan anak, so budak² yang dorang jaga la tempat menumpang kasih...


seronok bila tau ada orang sayang kat anak kite... dan saya akan cuba kekalkan hubungan ni sampai bila-bila. dan setiap bulan tanpa gagal saya akan cuba hantar hadif kat dorang. berdosa la saya kalau memutuskan hubungan yang wujud antara mereka....


p/s ~ buat kak yan, terima kasih tak terhingga dari kami sekeluarga...


7 comments:

Ena said...

betul tu.. sy pun setuju.. :)

kayyana said...

pengasuh tu dok mne yer?

MRS. K said...

@Ena
:)

MRS. K said...

@kayyana
kuaters presint 14, putrajaya

eima said...

wahhh besh gile dpt pengasuh cam, tuh ...
klu dekat ngan umah aku mmg aku anto kat die ...

hajarus said...

bertuahnyer dapat pengasuh yang penuh kasih sayang camtu...

Cik Puan*PIE said...

kay...dia masih nk amik bdk untk jaga x??