potong stim betul la...

.


tengah syiok² bergambo sakan, tiba² bateri kamera pling.pling.kong terus.... aiyakkk!! potong stim betul la! nape ko nazak time ni? adoiii... so, tak banyak la hasil tembakan malam tadi... ye, saya dah jejak kaki ke sana!!! yeehaaaa! berjaya jugak akhirnya! terima kasih buat suami, yang sudi layan kerenah isterimu ini! muuuahhx...


p/s ~ sape yang belum pegi tu, rajin² kan lah buat lawatan sambil belajar... free je, just bayar duit parking kete RM2. anak-anak mesti suker... semalam pon naik semput nak mengejar larian maraton si hadif! hadoiii...


.

15 comments:

~aSHa~ said...

NAK PEGI NAK PEGI NAK PEGI...

ntah bila dpt pegi.uwaaaaa

Me_Lina said...

ntah bila nak g ntah... hubby dok terpengaruh ngn kawan2 dier yg dok ckp kt sana jam giler.... huhuhuhuh...

MRS. K said...

@~aSHa~
meh la datang sini..

MRS. K said...

@Me_Lina
eh, takde la jam mana pon! seriyes, tak ramai orang pon...

Kniedaz said...

wah bestnya..teringin nak p..tapi xde sapa nak bawak hahaha

E.L.I.Z.A said...

hahahah xpe la..janji ada gak sekeping 2 gambar utk diupload kt blog heheh

wah parking sudah rm2..br je pegi bln lepas rm1 je..

[-suziey-] said...

huhu..terasa ai..sbb ai xsmpai lagi la..ekekek:D

Farra Dhelina said...

ha 2rgt? sy kena 1rgt je! hihi.. rasa mcm nk pgi lagiiiii ;)

fantaghirolynn said...

kasut ibu dan anak sama2 merah.. i like red

mommyYen said...

wow..bes nyer hadif jenjalan..makin hensem koo...hehhe

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

bila aku nak p ni...haihh..

MRS. K said...

@Farra Dhelina
adakah harga parking dah naik?

MRS. K said...

@fantaghirolynn
jom pegi jusco cari kasut merah!

eima said...

bkn ke ko dah beli sandal merah ... nk kasut plak K .. iskhhh ..iskhhh .. haha

nanti la aku pegi pas raya ....

adianiez AIDA said...

nak gi juga... best nyer...