cara mudah lipat baju

tapi cam tak reti jer....

11 comments:

BIONIC WOMEN said...

haaa..kita dah lama tau dapat video ni, time muda belia dulu ad..tapi xpandai2 sampai skang..haha..
tapi adik ipar kita terer wat ni..cantik jer dia lipat baju..lelaki tau.

aSmiDar said...

buat xjadik cantik pon..haha

eima said...

tak leh tgk video ...huhu
kena block

mummysyafie said...

betul ke ni erkk??

ibu_Arifa said...

wah..terer!

MRS. K said...

@BIONIC WOMEN
tengok cam senang tapi cam susah pulak

MRS. K said...

@aSmiDar
haaha.. seni kena ada tu

MRS. K said...

@eima
cian ke mu

MRS. K said...

@mummysyafie
betul la kak... kat youtube banyak versi lipak kain camni

MRS. K said...

@ibu_Arifa
terer kan die

Kauthar said...

saya pernah tgk sepupu saya (lelaki)lipat baju..cara dia pelik tapi cepat dan kemas..rupa2nya dia blajo dari video ni le..baru saya tau..dah lama dah masa tu..tapi tk pernah try pulak!