gambo raya di putrajaya

sambungan entry ini.....



terselit jugak gambo kami sekeluarga masa beraya kat umah ex-pengasuh hadif kat Presint 14 minggu lepas.... kekekeke.. gambo ni Kakyan mms...hiks.. tenkiu yer.. ada jugak gambo kenangan kat umah kakyan... pasni taktau bile lagi leh jumpe.. saya skang pon dah jarang anta hadif kat sana.. ingat isnin lepas nak anta hadif kat situ.. ye la, lepas hadif cek up kat klinik putrajaya, malas pulak nak patah balik ke Nilai anta taska sana kan... tumpang umah kak yan je la.. tapi hadif tak sihat pulak... so, segan nak anta... huhuhuhu...

tunggu kakyan request suh anta hadif, baru saya anta... hehehe... kite pon segan nak nyusahkan orang! kan?

7 comments:

hyazz said...

yeay... semangat ari ray masih berkobar lagi ni... jom beraya

BIONIC WOMEN said...

bila rambut hadif nak panjang nih??? indu ambut hadif yg cantik tuh..

eima said...

hadif dah gondol...huhu sian ....

MRS. K said...

@hyazz
umah demo tak smpai lagi ni..

MRS. K said...

@BIONIC WOMEN
huhuhu.. tunggu 1 tahon la nak tengok panjang balik...huhuh

MRS. K said...

@eima
dogol pon dogol lah.. asal takde kutu

hyazz said...

k.. ti kya wat umah tbuka datang ler... hehehe..kalau ari biasa nak datang pon xpe...tp berselerak ler... ahakksss